قدس آنلاین – یزد: منوچهر اسدی ، طی مراسمی با حضور معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور و شماری از مقامات و مسئولان استان به عنوان مدیر کل جدید امور مالیاتی یزد معرفی و با اهدای لوح سپاس از خدمات " سید رضا نوربخش " مدیر کل سابق این مجموعه تجلیل شد.

مدیر کل جدید امور مالیاتی استان یزد معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه رکود اقتصادی ناشی از تحریم ها  گریبان کشور را گرفته و تبعات آن هنوز باقی است، گفت: این امر، شرایط سختی را در بخش وصول درآمدهای مالیاتی حاکم کرده است؛ چرا که از یک سو پرداخت مالیات را برای تولید کنندگان دشوار نموده و از سوی دیگر  باید مالیات و حقوق دولت در این بخش وصول شود.

" سید محمد رضا سید حسینی " مدیریت بخش مالیاتی را در این برهه زمانی خطیر برشمرد  و اظهار داشت: این بخش باید به گونه ای عمل کند که هم  فشاری به تولید کننده وارد نشود و هم مالیات ها وصول شود.

وی خواستار همکاری و تعامل میان بخش های دولتی، خصوصی و اداره کل امور مالیاتی برای عبور از شرایط رکود اقتصادی و تحقق اهداف و برنامه های دولت شد.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این مراسم با اشاره به تعامل خوب میان دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان در چارچوب شورای هماهنگی مدیران گفت: این تعامل، منشاء توفیقات و خدمات ارزنده در بخش های اقتصادی و مالیاتی شده است.

" علی نمازی " توفیقات اداره کل امور مالیاتی استان در وصول درآمدهای مالیاتی و اجرای سیاست های سازمان امور مالیاتی کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: میزان درآمدهای مصوب استان در سال 95، یک هزار و 254 میلیارد تومان است که از این میزان  94 درصد معادل یک هزار و 176 میلیارد تومان به بخش مالیات اختصاص دارد.

وی میزان درآمد وصولی هفت ماهه سال جاری را 637 میلیارد تومان بیان کرد که این رقم 7 درصد نسبت به مصوب سالجاری کاهش دارد؛ اما نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار است.

مدیر کل سابق امور مالیاتی استان یزد هم با قدردانی از حمایت های مقامات و مدیران استان به گوشه ای از عملکرد و فعالیت های دوران مسئولیت خود اشاره کرد و موفقیت های این مجموعه را نتیجه این حمایت ها دانست و گفت:  باید به سمتی برویم که مردم تمایل بیشتری به پرداخت مالیات داشته باشند.

" سید رضا نوربخش " جایگاه اداره کل امور مالیاتی را در خدمت به مردم و مردمداری مهم دانست و از تکمیل بانک اطلاعاتی مالیاتی خبر داد و افزود:  مالیات نباید روی کاغذ باقی بماند؛ بلکه باید به مرحله وصول برسد و اطلاعات بانک یاد شده کمک موثری به تحقق این هدف می کند و موجب انضباط و شفافیت نظام مالیاتی می شود.

وی دریافت مالیات از طریق رسیدگی به دفاتر مودیان را از سیاست های سازمان مالیاتی کشور خواند و از مودیان و ممیزان مالیاتی  به عنوان سرمایه های اصلی این سازمان برشمرد.

مدیر کل جدید امور مالیاتی استان یزد هم تحقق درآمدهای مالیاتی را نشان دهنده شفافیت در فعالیت های اقتصادی دانست و خواستار همراهی و همکاری بخش های دولتی و خصوصی برای اهداف و برنامه های این مجموعه شد.

" منوچهر اسدی " تحقق عدالت مالیاتی را که یکی از سیاست های سازمان امور مالیاتی کشور است از جمله برنامه های محوری و کاری خود اعلام کرد و به مودیان و فعالان اقتصادی قول داد که با جدیت تمام در این راستا  تلاش کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.