قدس آنلاین - یزد : رئیس پلیس آگاهی استان یزدگفت: ماموران دایره اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، یک سارق حرفه ای را که دست به ۲۲ فقره سرقت طلا و پول از منازل به ارزش دو میلیارد ریال زده بود شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری سارق و اعتراف به ۲۲ فقره سرقت منزل در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سرهنگ "حسین رضایی" ، اظهار داشت: با توجه به سرقت های متعدد منزل در محدوده "امامشهر"، "مهرآوران" و "خیرآباد" شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره اول مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با حضور در صحنه های سرقت و بازنگری سرقت های انجام شده متوجه شدند سارق از متهمان حرفه ای و سابقه دار بوده و به روش خاصی دست به سرقت از منازل زده است.

رضایی ضمن اشاره به شناسایی متهم گفت: کارآگاهان پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهم و اخذ مجوزقضائی وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله در بازجویی های انجام شده به ۲۲ فقره سرقت پول و طلا از منازل شهروندان به ارزش دو میلیارد ریال اعتراف و به همراه پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه افزود: شهروندان توصیه های پلیسی را در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت مدنظر قرار داده و از نگهداری پول، طلا و دیگر اشیاء باارزش در منزل خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.