قدس آنلاین – خوزستان –زهره کریمی:  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: با توجه به افزایش زائران اربعین حسینی، هموطنان از تردد بی مورد و سیاحتی به مرزهای شلمچه و چزابه خودداری نمایند.

هموطنان از تردد بی مورد و سیاحتی به مرزهای شلمچه و چزابه خودداری کنند

 سرهنگ"علی قاسم پور"با اشاره به اینکه بسیاری زائران اربعین حسینی برای خروج از کشور پایانه های مرزی چزابه و شلمچه را انتخاب می کنند، از شهروندان خواست، از تردد بی مورد و سیاحتی به مرزهای چزابه و شلمچه خودداری کنند. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه باید سعی شود خللی در خدمات رسانی به سفر زائران اربعین حسینی پیش نیاید ادامه داد : این تردد های بی مورد و سیاحتی هموطنان، توان زیادی از نیروهای پلیس را صرف بازگرداندن آنان کرده و از خدمت رسانی بیشتر به زائران باز می دارد .
وی در ادامه به تلاش نیروهای پلیس در ارتقاء سطح کمی و کیفی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود : در تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی مشارکت حداکثری زائران و مردم با پلیس لازم و ضروری می باشد.
سرهنگ قاسم پور در پایان تاکید کرد : کلیه زائران عزیز صرفا با داشتن گذرنامه و ویزا معتبر به پایانه های مرزی جهت خروج مراجعه کنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.