قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حکم سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی به نام بهرام سمیع قهفرخی صادر و در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استان چهار محال و بختیاری منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، بالاخره پس از ماهها  کش و قوس و برکناری خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی، امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور  حکم سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی به نام بهرام سمیع قهفرخی صادر و در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

یک مقام آگاه در وزارت کشور  که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مقدمات سرپرستی بهرام سمیع انجام شده و مراحل مقدماتی و استعلامات از مراجع ذیصلاح صورت پذیرفته و ابتداء با عنوان سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی معرفی و پس از مدتی به عنوان معاون سیاسی امنیتی قاسم سلیمانی دشتکی معرفی خواهدشد.

شایان ذکر است خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی سابق مدتها بود که به صورت غیر رسمی عزل و برکنار گردیده و فقط به صرف داشتن حضور فیزیکی آن هم بصورت جسته و گریخته در محل کار خود حاضر میشد، حال با انتصاب سمیع به تمامی حدس و گمان ها پایان و رایزنی های فراوان احزاب و گروه های حامی دولت تدبیر و امید خاتمه یافت.

شایان ذکر است در سفر چند روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی به استان مرادی نافچی به شدت در حاشیه بود و مورد بی مهری استاندار، معاونان استانداری و مدیران ارشد دولتی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.