بجنورد- معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد که ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها مورد نیاز است.

بیش از ۴هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیررضا خادم ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار داشت: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور از محل اعتبارات دولتی حداقل ۳۰ تا ۴۰ سال زمان نیاز است تا پروژه ها به اتمام برسند.

وی همچنین ادامه داد:باید بخش های خصوصی در این حوزه ورود پیدا کنند تا در استان سالانه چند طرح ورزشی به بهره بر داری برسد و از مشکلات این حوزه کاسته شود.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان از جمله برنامه های وازرت ورزش است افزود:پتانسیل‌های خوبی در بخش ورزش جوانان وجود دارد که کمتر موردتوجه قرار گرفته است.

خادم یادآورشد: باید در حوزه ورزش بانوان برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بتوانیم در این حوزه از قابلیت‌های موجود استفاده کنیم زیرا در مسابقات بین‌المللی شاهد افتخارآفرینی بانوان بودیم.

وی خاطر نشان کرد: تعامل باید بین ادارات کل ورزش و جوانان یکی از موضوعاتی باشد که مورد توجه قرار گیرد تا گام‌های بلندی در عرصه توسعه ورزش برداریم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دستگاه‌هایی که می‌توانند به حوزه ورزش و جوانان در خصوص مشکلات اعتباری ، کمک کنند توجه خاصی به این حوزه داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات عباس شاهی تقدیر و خسرو منعمی به عنوان مدیر کل ورزش جوانان خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.