یزد - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد برای همراهی و حمایت مؤثر در پیشبرد و ارتقای شاخص های سلامت، معیشت و رفاه اجتماعی در استان تقدیر کرد.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار یزد تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری علی ربیعی طی پیامی اظهارداشت: بی تردید دستیابی به توسعۀ پایدار، رشد و شکوفایی همه جانبۀ کشور و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت بلند، اهتمام و تلاش بی وقفه و مؤثر همه مسئولان، سیاستگذاران و دست اندرکاران امور و نیز همدلی و همراهی بی دریغ مردم عزیز کشورمان می باشد.

وی  افزود: در چنین فضایی همیاری، تعامل و مشارکت آگاهانه و هدفمند سازمان ها و نهادهای کشور در تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت و در راستای اجرای تدابیر امید بخش دولت محترم، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ربیعی تصریح  کرد: با توجه به حضور ارزشمند و مؤثر حضرتعالی در جلسات شورای مشارکت های مردمی بهزیستی آن استان و به پاس ارج نهادن به حمایت های خالصانه و رهنمودهای مشفقانۀ همیشگی تان در پیشبرد و ارتقای شاخص های سلامت، معیشت و رفاه اجتماعی در منطقه، این لوح تقدیر تقدیم حضور می گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  گفت: امیدوارم با تداوم و استمرار حضور شما در جلسات مذکور و بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آن مجموعه، امکان خدمات رسانی بهینه به معلولان، مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان بیش از پیش فراهم آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.