مشهد-علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که قرار بود صبح روز یکشنبه همزمان با برپایی مراسم اربعین در مشهد سخنرانی کند با دستور دادستانی از سخنرانی وی جلوگیری شد.

سخنرانی علی مطهری در مشهد لغو شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین این مراسم که صبح امروز با تجمع بسیاری از شهروندان در بلوار شهید منتظری و در مقابل ساختمان ساپکو همراه بود در نهایت با مداخله نیروهای انتظامی همراه شد و از تجمع کنندگان خواسته شد تا محل این سخنرانی را ترک کرده و متفرق شوند.

دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی در اعتراض به این موضوع بیان کرد: ساعت سه و نیم بعد از ظهر دیروز بدون هیچگونه ابلاغ کتبی از طریق فرمانداری مشهد و استانداری خراسان رضوی مطلع شدیم که اجازه برگزاری مراسم را نداریم.

بتول گندمی بیان کرد: خطاب نامه دادستان محترم مشهد به فرمانده نیروی انتظامی مشهد برای لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بوده اما به ما هیچ ابلاغی صورت نگرفته است.

وی افزود: مکاتبات برای دریافت مجوز از استانداری و فرمانداری از ۱۰ روز قبل انجام شد اما روز گذشته ساعت ۳ بعد از ظهر، بعد از پیگیری‌ها و حتی تغییر سالن، به ما اطلاع دادند که دستور دادستانی مبنی بر برگزار نشدن برنامه است

گندمی افزود: این برنامه برای عموم مردم نبود و تنها احزاب حامی دولت و اصلاح طلبان به این برنامه دعوت شده بودند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.