تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تکمیل ساختمان پیوند اعضا تا پایان سال ۹۵ خبر داد

ساختمان پیوند اعضا امسال در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

 محمدحسین صومی در حاشیه جلسه انجمن پیوند اعضای ایرانیان شعبه آذربایجان‌شرقی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: انجمن های خیریه زیادی در استان و سطح شهر تبریز فعالیت می کنند که انجمن اهدای عضو هم یکی از مهمترین آنهاست.

وی با اشاره به اینکه انجمن اهدای عضو بصورت نیمه دولتی اداره میشود افزود بخاطر سرعت عمل در کار و اجرای بهینه وظایف این انجمن، سعی کرده ایم اعضای آن از افراد دخیل در امر پیوند و اهدای عضو باشد تا بتوانند ارتباط قوی و دوسویه با انجمن اهدای عضو ایرانیان برقرار سازند.

صومی همچنین از تکمیل ساختمان پیوند اعضا تا پایان سال ۹۵ خبر داد و افزود تقریبا ۹۰ درصد کارهای ساخت این ساختمان به اتمام رسیده است و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .

در ادامه،  اعضای جلسه به بیان دیدگاههای خود در رابطه با مجموعه اقدامات این انجمن پرداختند و در نهایت با رای گیری اعضا افراد ذیل بعنوان اعضای هیات مدیره و بازرسین این انجمن انتخاب گردیدند.

محمدحسین صومی، علی اکبر طاهراقدم، جواد کنعانی زاده، رسول زارع زاده، رضایت پرویزی ، سید محسن لطیفی و دکتر افشار زمردی بعنوان اعضای اصلی، دکتر علیرضا نیکان فر و دکتر بابک نجاتی بعنوان اعضای علی البدل و همچنین دکتر سید جمال حسینی اقدم بعنوان بازرس اصلی و دکتر فرزاد کاکایی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.