یزد- جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه یزد از روز چهارشنبه ۳آذرماه جاری در ۱۶ رشته ورزشی در بخش دختران و ۱۸ رشته ورزشی در بخش پسران آغاز شد و روز دوشنبه ۲۹ آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه یزد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی مروتی معاون دانشجویی دانشگاه ضمن قدردانی از اعضای کمیته‌های برگزاری جشنواره خواهان همکاری بیشتر برای برگزاری مناسب این جشنواره شد.

وی هدف از برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویان را افزایش نشاط وشادابی در بین آنها دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده اغلب دانشجویان دانشگاه بتوانند به عنوان اعضای جشنواره ورزشی فعالیت کرده ونقش به سزایی را در ورزش دانشگاه ایفا کنند.

فرزاد فیضی‌فر رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه یزد گفت: جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه یزد از روز چهارشنبه ۳ آذرماه جاری در ۱۶ رشته ورزشی در بخش دختران و ۱۸ رشته ورزشی در بخش پسران آغاز می‌شود و روز دوشنبه ۲۹ آذرماه  با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

صادق درخشی مسئول برگزاری جشنواره ضمن ارائه گزارشی از میزان ثبت نام دانشجویان در این جشنواره و مراحل ثبت نام، آمار ثبت نام دختران و پسران در این جشنواره را تا پایان روز هفتم به ترتیب یک‌هزارو۲ نفر و یکهزارو ۵۳۲ نفر اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.