قائم شهر – بازیکنان تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان با ابراز گلایه مندی از امکانات ورزشی در این شهر خواستار توجه بیشتر مسوولان به رفع نیاز های ورزشی شدند.

امکانات ورزشی بانوان مناسب نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مبینا چراغی بازیکن تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران گفت: عدم وجود امکانات لازم و نبود اسپانسر، همیشه این دلهره را در بدنه تیم ایجاد می کند که از آینده فعالیت ورزشی خود هیچ اطمینانی نداشته و با استرس ورزش خود را دنبال کنند.

وی که سابقه بازی در تیم فوتسال منتخب کشور و تیم فوتبال بانوان استقلال تهران را در کارنامه دارد، می افزاید: همه هزینه های تیمداری را مربی تیم تقبل می کند.

چراغی با اشاره به اینکه زمین تمرینی مناسبی برای بانوان در مازندران وجود ندارد، ادامه می دهد: ایجاد امکانات ورزشی می تواند، بستر حضور بیشتر بانوان در عرصه فوتبال ساحلی را فراهم کند.

وی یادآور می شود: سالن بهاران قائم شهر تنها مکانی است که تمرینهای تیم منتخب ساحلی بانوان مازندران در آن انجام می شود که از امکانات خوبی برخوردار نیست.

همچنین فائزه جعفرزاده مربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران نیز می گوید: محل تمرین تیم هیچ تناسبی با استاندارد مسابقات ندارد.

وی می افزاید: تعصب و تلاش بازیکنان تیم ستودنی است ودر تلاش هستیم شرایط مناسب تری برای تیم مهیا نماییم تا دستاوردهای بهتری حاصل شود.

مربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان از مسولین خواست نگاه بهتر و ویژه تری به ورزش بانوان داشته باشند و شرایط و امکانات برابر با آقایان، به آنان اختصاص دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.