تبریز- فرماندار ورزقان گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون باید به تعهدات خود نسبت به شهرستان عمل کند.

باشگاه مس سونگون به تعهدات خود در قبال شهرستان عمل کند

به گزارش قدس آنلاین ،حسن یحیوی در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان که با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون برگزار شد از ارائه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به باشگاه جهت بهره برداری و استفاده از این برنامه‌ها خبر داد.

وی افزود: ارائه این برنامه‌ها به این معنا نیست که باشگاه مکلف به انجام برنامه‌های مذکور است بلکه برنامه‌های مذکور نیازهای شهرستان‌هستند که توسط ادارات احصا و به مدیرعامل باشگاه جهت طرح در هیات مدیره و اجرای برنامه‌های مصوب ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان ورزقان تصریح کرد: برگزاری بازی های تیم فوتسال باشگاه در شهرستان می‌تواند به پشتوانه تماشاگران پرشور ورزقانی منتج به نتایج مطلوبی برای تیم شود که باید باشگاه در این زمینه نهایت تلاش خود را برای میزبانی بازی‌های لیگ برتر در ورزقان به کار گیرد.

وی با تاکید بر احیای بازی‌های بومی و محلی، افزود: بر اساس اساسنامه، باشگاه تعهداتی نسبت به شهرستان دارد که باید این در منطقه و با هدف ارائه خدمات به مردم شهرستان از سوی باشگاه اجرا شود.

یحیوی خاطر نشان کرد: ادارات برنامه‌های ابلاغی و وظایف خود را در حد توان انجام می‌دهند و ارائه این برنامه‌ها به باشگاه به معنای کم کردن حجم کار ادارات شهرستان نیست.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مدیرعامل بر اساس مصوبات هیات مدیره عمل می‌کند، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باشگاه که انجام می‌دهد بر اساس نظر مسئولین شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کمک حال ادارات شهرستان خواهیم بود ولی ادارات باید مساعدت‌های باشگاه را به مرحله آخر بگذارند.

سامبرانی افزود: چون منابع در اختیار باشگاه محدود است بنابرین باید برنامه‌ها را مدیریت و بر اساس اولویت اجرا کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی ورزقان با اشاره به اینکه باشگاه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود در شهرستان دارد از بررسی هیات‌های ورزشی شهرستان با هدف فعال تر نمودن آن ها خبر داد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا بازهای تیم فوتسال در ورزقان برگزار شود که برای این کار نیز اقدامات خود را آغاز کرده‌ایم.

محمدرضا کافی از آغاز اقداماتی برای تشکیل تیم ب فوتسال باشگاه از جوانان بومی شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی شهرستان نیز از جمله اهداف و وظایف ماست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.