عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیـت‌الله موسوی اردبیلی همواره مدافع نظام اسلامی و ولایت فقیه بود و هیچ‌گاه از دفاع از نظام اسلامی عدول نکرد؛ خدمتگزاری صادق برای دین، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

آیت‌الله موسوی اردبیلی خدمتگزاری صادق برای دین و ملت بود

به گزارش «قدس آنلاین» آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رحلت آیت‌الله موسوی اردبیلی گفت:‌ مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی از شخصیت‌های علمی و انقلابی پیشتاز نهضت امام راحل بود که نقش بسیاری در مبارزات و در شکل‌گیری و مدیریت انقلاب اسلامی ایران در سال‌های اولیه داشت.

وی اظهار داشت: همچنین مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی عضو شورای انقلاب و جزو کسانی بود که در ساخت قوه قضاییه بعد از انقلاب، مجاهدت‌های عظیمی داشت و اولین احکامی که امام خمینی (ره) صادر کرد برای فقهای شورای نگهبان و برای رئیس دیوان عالی کشور یعنی شهید بهشتی و دادستان کل کشور آیت‌الله موسوی اردبیلی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:‌ آیـت‌الله موسوی اردبیلی همواره مدافع نظام اسلامی و ولایت فقیه بود و هیچ‌گاه از دفاع از نظام اسلامی عدول نکرد؛ خدمتگزاری صادق برای دین، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

کعبی ابراز داشت: مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی یار دیرینه شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید مطهری و رهبر معظم انقلاب و از اعضای بنیانگذار حزب جمهوری اسلامی بود و همواره در راستای انسجام وحدت ملی، تقویت باورها، ارزش‌های اسلامی و تحقق اهداف اسلامی تلاش می‌کرد و تذکراتی را به مسئولان نظام می‌داد.

وی ادامه داد: رحلت مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی ضایعه سنگینی برای حوزه‌های علمیه و نظام به حساب می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.