کرمان - معاون توان‌بخشی بهزیستی استان کرمان گفت: تعداد ۵ هزار زن سالمند در سال جاری توسط بنیاد فرزانگان با حمایت دفتر زنان وخانواده ریاست جمهوری ودبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور در برنامه‌ اجرایی توانمندسازی قرار گرفتند.

توانمندسازی ۵هزار زن سالمنددر استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا اسدی با اشاره به خدمات موسسه‌ای و فراموسسه‌ای بهزیستی، اظهار داشت: این خدمات مراکز شبانه‌روزی، روزانه، خدمات در منزل سالمندان و مراقبت درمنزل(توان‌بخشی مبتنی برخانواده) است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان بیان داشت: این برنامه در سطح استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی،کمیته امداد و برخی کانون‌های بازنشستگی عملیاتی شد.

مسعودمقدری مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان  نیز  در ادامه یکی از اقدامات خوبی را که تا پایان سال اتفاق می‌افتد تحت پوشش قرار گرفتن هزینه‌های درمانی توسط بیمه‌ها عنوان کرد و گفت: دانشگاه نیز جزو گروه بوده ومنتظر ابلاغ این موضوع است که برای درمان افراد مسن درمنزل کمک‌کننده است.

هومن کیومرثی رئیس اداره کلینیک تأمین اجتماعی کرمان بابیان اینکه ۹۰درصد فعالیت‌های سازمان درحوزه درمان است گفت: در این راستا در امر تکریم سالمندان نوبت‌دهی خارج نوبت و نظارت بر امر ارائه‌ داروها را داریم به‌نحوی‌که سالمند در بازه زمانی خوبی داروی مورد نیازش تأمین می‌شود و نیاز به مراجعه زیاد به مراکز درمانی را در این خصوص نداشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.