تبریز- سرمربی تراکتورسازی گفت: درباره اخبار منتشره مبنی بر جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات گفت: اینکه بخواهیم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنیم کار اصولی نیست ولی دنبال این هستیم که نقاط ضعف و قوت تیم را برطرف کنیم و به طور حتم در نیم فصل ۵بازیکن جدید جذب می کنیم.

تراکتور در نیم فصل ۵ بازیکن جدید جذب می‌کند
به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی پیش از بازی با صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تراکتور هر چه دور از شرایط مسابقه باشد بیشتر ضرر می کند چون ما یک تیم هجومی هستیم و هرچه بازی نداشته باشیم به ضرر ماست.
وی افزود: البته یک بازی حذفی داشتیم و اردویی هم در کیش برگزار کردیم. صبا تیم خوبی دارد و وقتی توپ را از دست می دهند به سرعت جمع می شوند و این کار را دشوار می کند به همین خاطر امیدوارم بازیکنانمان گفته هایمان را در زمین مسابقه اجرا کنند. سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: چند بازیکن مصدوم و محروم داریم که این کار ما را مشکل می کند و امیدوارم بازیکنان جایگزین به نحو احسن جای خالی آنها را پر کنند.
قلعه نویی تصریح کرد: مشکلی که ما داشتیم این بود که بازیکنانمان ۳ قسمت بودند. بازیکنانی که همراه ما بودند، بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی و مصدومان تیم که این کار ما را مشکل می کرد. یک بازی جام حذفی داشتیم که تراکتورگونه نبودیم و تعطیلات به تیم های بزرگی مثل تراکتور که هجومی بازی می کنند آسیب می رساند.
سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: در رابطه با زمین باید بگویم که این شرکت پیمانکار جاهای دیگر امتحانش را پس داده ولی یک سری بحث های اداری بود که باید چمن وارد می شد ولی چون برنامه دوم نبود مجبور شدند این چمن را بکارند که من نمی گویم مقصر کیست. به هر حال مسعولان تلاش کردند تا این زمین آماده شود. دیروز که چمن را دیدم معتقدم اگر فکر بیت المال و منافع ملی باشیم باید یک ماه به پیمانکار فرصت دهیم تا سیستم گرمایشی و کودهی لازم انجام گیرد تا چمن برای نیم فصل دوم آماده شود.
وی ادامه داد: اگر ما حالا از چمن استفاده کنیم لطمه می بیند و نمی توانیم استفاده لازم را در ادامه مسابقات داشته باشیم.
قلعه نویی گفت: چیزی که من دیدم اگر یک ماه به چمن فرصت بدهند از این بهتر می شود ولی اگر بازی شود بعد دو هفته از بین می رود.
سرمربی سرخ پوشان در پاسخ به این سوال که آیا لازم نیست تفاهم نامه ای امضا شود تا سایر تیم ها از این استادیوم تا یک ماه آینده استفاده نکنند، اظهار داشت: اینکه بخواهیم دیگر تیم ها در این زمین بازی نکنند از حوزه کاری من خارج است و باید مدیران استانی صحبت کنند. چمن مسابقه شرایط خاصی دارد و بعد از مدتی از بین می رود به همین خاطر باید شرایط لازم را در نظر بگیریم تا از بین نرود. اگر این چمن ملاحظه نشود خیلی زود از بین می رود.
وی گفت: ما دوست داریم خیلی زودتر در یادگار امام بازی کنیم چون تیمی هستیم که روی زمین کار می کنیم و دنبال بازی مستقیم نیستیم ولی در بعضی زمین ها شراید فراهم نیست مثلا در بازی ملوان شرایط خاصی وجود داشت و مجبور شدیم شیوه بازی خود را تغییر دهیم.
قلعه نویی درباره اخبار منتشره مبنی بر جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات گفت: اینکه بخواهیم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنیم کار اصولی نیست ولی دنبال این هستیم که نقاط ضعف و قوت تیم را برطرف کنیم و به طور حتم در نیم فصل ۴،۵ بازیکن جدید جذب می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: من همیشه به تیم هایم می گویم که باید قدرت تاکتیکی خودمان را به حریف دیکته کنیم. امروز به بازیکنانم گفتم باید قبل از اینکه حریف شکل تیمی پیدا کند باید به بازی سرعت بدهیم و از روزنه های موجود استفاده کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.