داورزن - امام جمعه شهرستان داورزن درحاشیه مراسم یادواره دوشهید گمنام این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : نهضت امام حسین(ع) نهضتی مبارزگر و افشاگر بود که تداوم آن به امام راحل ره و انقلاب اسلامی رسیده است.

اعتقاد وایمان بسیجیان بالاترین درجه و منزلت را به آنان عطا کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام محمود مداحی با بیان اینکه این اعتقادات وایمان بسیجیان بود که بالاترین درجه و منزلت را در طول انقلاب به بسیجیان داده است افزود:حمایت آنان از انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) ومقام معظم رهبری بی نظیر است.

محمود مداحی با اشاره به اینکه  امینتی که امروز برجامعه ایران اسلامی گسترده است به برکت خون شهدا است تصریح کرد : امروزه ما باید بتوانیم با زنده نگه داشتن و یاد و خاطره پاکبازی های شهدای 8 سال دفاع مقدس ادای دین کنیم.

امام جمعه داورزن با تجلیل از دو شهید گمنام آرمیده دراین شهرستان باتاکید بر اینکه شهدای گمنام در کنار سایر شهدای داورزن موجب افتخارو اعتبار این دیار کهن میباشند اظهار داشت : شهدا موجب برکت و میراث انقلاب در حمایت از اسلام و فقیه زمان حضرت آیت ا... امام خامنه ای هستند و وظیفه ماست تا ادامه دهنده راه آنان باشیم و از خانواده شهدا تکریم کنیم .

وی با اشاره به اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است  یادآورشد : امروز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و هدف از یادواره زنده نگه‌داشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.