کرمان -مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: شبکه خبری چین از تاریخ دوم الی 15 آذرماه جاری از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان عکس، گزارش و فیلم تهیه می کند.

شبکه خبری چین جاذبه های گردشگری کرمان را به تصویر می کشد

به گزارش قدس آنلاین ، محمود وفایی گفت: گروه خبری تلویزیونسی.سی.تی.وی( CCTV )کشور چین به منظور تهیه عکس،گزارش و فیلم از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به استان کرمان سفر می کند.

وی با بیان اینکه گروه خبری تلویزیون  کشور چین بیش از ده نفر هستند، تاکید کرد: این گروه پس از ورود به کرمان عازم شهر بم می شوند تا از ارگ تاریخی این شهر و سایر جاذبه های گردشگری و اقتصادی شهرستان بم گزارش تهیه کنند.

وفایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی از شبکه های تلویزیونی کشورهای مختلف جهان درخواست صدور مجوز جهت تهیه فیلم و گزارش از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان را دارند، بیان داشت: با توجه به اینکه استان کرمان دارای بیشترین آثار طبیعی و تاریخی دارای ثبت جهانی در کشور است و معرفی و شناساندن این آثار از الویتهای این اداره کل می باشد بنابراین همکاری با شبکه های تلویزیونی داخل و خارج از کشور به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور هر چه بیشتر شبکه های تلویزیونی ایرانی و خارجی در استان کرمان می تواند به جذب گردشگران کمک کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.