کرمان - مجید سلطانی‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: کرمان، لرستان و زنجان در کشور به‌ عنوان استان‌های نمونه در زمینه کشاورزی انتخاب شدند که در این بین استان کرمان پیش‌روتر از استان‌های دیگر معرفی شد.

استان کرمان به عنوان الگوی نمونه کشاورزی کشور انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید سلطانی‌نژاد  بعدازظهر شنبه ششم آذر با اشاره به خشکسالی حاکم بر جنوب کرمان گفت : در زمینه راه‌اندازی سیستم‌های نوین آبیاری، نخستین تخصیص این هفته به میزان ۳۴ میلیارد تومان ابلاغ شد و کشاورزان می‌توانند به اندازه فعالیت خود از این اعتبار استفاده کنند.

سلطانی‌نژاد با اشاره به کشت محصولات پربازده اضافه کرد: کشت دانه‌های روغنی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: کشت دانه‌های روغنی کلزا ۱۲ درصد از روغن کشور را تولید می‌کند که باید این رقم به ۶۰ درصد برسد.

وی با اشاره به انتخاب استان نمونه در زمینه کشاورزی ادامه داد: کرمان، لرستان و زنجان در کشور به‌ عنوان استان‌های نمونه در زمینه کشاورزی انتخاب شدند که در این بین استان کرمان پیش‌روتر از استان‌های دیگر معرفی شد و استان‌های دیگر از این استان الگوبرداری می‌کنند.

سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: منوجان در بخش کشت گلخانه‌ای به عنوان نمونه انتخاب شده است که امیدواریم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.