تبریز- فضای شهر تبریز با رجعت پیکر پاک هفت حماسه آفرین میدان‌های نبرد معطر به عطر کربلای معلی گشت.

عطر شهادت با تشییع  ۷ شهید گمنام تبریز را فرا گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، صبح یکشنبه مردم ولایت مدار و عاشورایی تبریز ۷ لاله دشت نینوای ایران را در آستانه رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) بر دوش گرفته و در حالی که بر پیمان قدیمی خود با شهیدانشان و ولایت تأکید داشتند، خونین‌بالان حرم علوی را از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع کردند.

امروز فضای شهر تبریز با رجعت پیکر پاک ۷ حماسه آفرین میدان‌های نبرد معطر به عطر کربلای معلی گشت و حضور این حماسه آفرینان پس از سال‌ها دوری افتخار بزرگ بر امت هوشیار بود تا بار دیگر با یادآوری حماسه و ایثار جانفشانی مردان بی‌ادعا در میدان‌های رزم با آرمان سرخ و عاشورایی این شهیدان در ادامه راه سرخشان تجدید بیعت و میثاق کنند.

پیکر هفت شهید گمنام که ظهر روز گذشته وارد تبریز شده بود، صبح امروز با حضور مردم شهید پرور تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، نیروهای مسلح و سایر مسئولان  از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار شد.

گفتنی است، پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان، ۲ شهید گمنام در شهر بخشایش، ۲ شهید گمنام در تسوج و نیز پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در شهر صوفیان تشییع و تدفین می‌شوند.

با تدفین پیکرهای مطهر این ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، استان آذربایجان‌شرقی مفتخر به وجود ۱۷۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۴۷ نقطه خواهد بود.

پیکرهای مطهر این ۷ شهید گمنام از مناطق عملیاتی جزایر مجنون، فاو و فکه تفحص شده‌اند که مربوط به عملیات‌های خیبر، والفجر یک و والفجر ۸ هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.