قم- رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: در فضای مجازی عده‌ای با تمام وجود تلاش می‌کنند از ارزش کار شهدا کم کنند و پیرو بنی امیه شدند.

عده ای در فضای مجازی پیرو بنی امیه شده اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ربانی عصر یکشنبه در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم در مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به هفته بسیج گفت: شهدای مدافع حرم جایگاه بسیار ویژه دارند و همانطور که در روایت‌ داریم، اجر این شهدا مضاعف و بلکه بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی عده‌ای با تمام وجود تلاش می‌کنند از ارزش کار شهدا کم کنند، گفت: به تعبیری داعش با بمب‌گذاری مانع رفتن مردم به کربلا می‌شد و عده‌ای با حرف‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌کردند می‌خواستند تردید و تشکیک کنند.

وی با بیان اینکه هر دوی این افراد در یک خط و در یک مسیر، یعنی خط بنی‌امیه هستند، عنوان کرد: وظیفه ما ترویج، تبلیغ و تبیین این ارزش‌ها است و اگر هر کدام از ما روزی یک جمله نسبت به تجلیل و قدردانی از شهدا تبلیغ کنیم این موج هجومی که وجود دارد کم اثر می‌شود.

ربانی با اشاره به اینکه اجر شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس بیشتر است، گفت: در دفاع مقدس دشمنی در مقابل ما بود که او را می‌شناختیم و مشخص بود چه کسی به زندگی، هستی، عزت و ناموس ما حمله کرده و دفاع خیلی روشن و واضح بود.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به اینکه هجوم تبلیغی دشمن فراوان است گفت: این حجم تبلیغ کم‌سابقه و بی‌سابقه است و در این موج فتنه‌ها این‌گونه ایثارها اجر مضاعف دارد و برای ما مسئولیت مضاعفی برای ترویج فرهنگ شهادت و عمل به وظیفه ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.