سرمربی یوونتوس از شکست برابر جنوا ناراحت است و مسئولیت شکست را بر عهده گرفت.

سرمربی یوونتوس: این باخت تراژدی نیست/ تمرکز بازیکنان کم شده بود

به گزارش قدس آنلاین، هفته چهاردهم رقابت های لیگ ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها یوونتوس با نتیجه ۳ بر یک برابر جنوا شکست خورد ولی با این وجود همچنان در صدر جدول رقابت ها قرار گرفت.جیوانی سیمئونه، پسر دیه گو سیمئونه ستاره این بازی بود و دو بار در دقایق ۳ و ۱۳ دروازه یوونتوس را گشود. آلکس ساندرو (۲۹ - گل به خودی) دیگر گل تیم جنوا را به ثمر رساند. تنها گل یوونتوس را در این بازی میرالم پیانیچ در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.یوونتوس بعد از این باخت با ۳۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. 

ماسیمیلیانو آلگری بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت: پاس های اشتباه زیادی داشتیم و مهم تر از همه اینکه  برای چندمین بار در این فصل از روی ارسال ها گل خوردیم. وقتی تمام تیم بد بازی کند، کار برای مهاجمین سخت خواهد شد. ما باید خونسردی خود را حفظ  کرده و برای دیدار بعدی آماده شویم. این یک تراژدی نیست، به صورت کلی بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. به نظرم همیشه شکست هایی مانند این به نفع ما است، اگر به اندازه کافی هوشمند باشیم تا  از آن ها یاد بگیریم.این بازی باید از خاطره ها محو شده و درس های واقعی به ما یاد دهد، ما باید دوباره روی پایمان بلند شویم. این یک بازی سخت، مشکل و یک جنگ واقعی بود، ما برای پیروزی به انگیزه بیشتری نیاز داشتیم،  خصوصا زمانی که پیش افتادیم.

به نقل از ایسنا، آلگری ادامه داد: نیمه اول بسیار بدی داشتیم و هیچ حرف و دفاعی برای آن ندارم. نمی توان در مورد نیمه ی اول قضاوت چندانی کرد، مسئول اول این شکست من هستم. بازی هایی وجود دارد که از کنترل خارج می شود، و این از همان جور بازیها بود. الابته جنوا تیمی فیزیکی است و خیلی کار را برای ما سخت کرده بود. آنها ۲۵ خطا کردند و ما تنها ۸ خطا،  ما می دانستیم که جنوا تیم سرسختی است و ما می بایست در سطح آنها فیزیکی بازی می کردیم، اما نیمه ی اول خیلی بد بود. نیمه ی دوم بهتر بود، اما دیگر خیلی دیر شده بود، احتمالا به خاطر صعود از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان سطح تمرکز بازیکنان کم شده است. من بین دو نیمه حرف های خوبی با  بازیکنان زدم و کمی بهتر شدیم ولی خوردن ۳ گل در نیمه نخست شیرازه تیم را از هم گسیخته بود و دیگر نمی شد کاری کرد و مجبور بودیم باخت را قبول کنیم.در هر فصل لغزشی وجود دارد و این لغزش ما بود، چون در نیم ساعت اول، ما اصلا در بازی نبودیم. هیچ بهانه ای برای آغاز بازی قابل قبول نیست. با این حال من مربی تیم است و مسئولیت این باخت با من است.

خبرهای جدید از مصدومیت دنی آلوز و لئوناردو بونوچی در بازی یکشنبه برابر جنوا توسط باشگاه تایید شد. این دو بازیکن بعد از اینکه در طول بازی دچار مصدومیت شدند، تحت بررسی های اولیه قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.