مشهد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به آمادگی ۲هزار و ۷۰۰ اتوبوس و مینی بوس برای سرویس دهی به زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهد، گفت:‌ قیمت بلیت برگشت از مشهد در این ایام ۲۰ درصد افزایش می یابد.

قیمت بلیت برگشت از مشهد ۲۰درصد افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نصری افزود: هزار و ۵۰۰ اتوبوس، هزار و ۲۰۰ مینی بوس بین شهری و هزار و ۴۰۰ دستگاه سواری در این استان برای جا به‌ جایی زائران دهه آخر ماه صفر آماده شده است.

 وی افزود: ۱۳ دفتر فروش بلیت در کنار دفاتر سطح شهر در مشهد، سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور آماده خدمت ‌رسانی به زائران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شماره تماس ۳۸۰۳۶ برای خرید بلیت زائران فعال است.

وی با اشاره به ورود ۳۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در روزهای پایانی ماه صفر در سال گذشته گفت: امسال ورود ۳۵۰ هزار زائر پیاده پیش بینی می شود.

نصری ادامه داد: به همین منظورهماهنگی های لازم با استان های همجوار و شهرهای استان جهت ناوگان دربستی برای برگشت زائران صورت گرفته است.

وی گفت: در شرایط عادی روزانه ۱۵۰۰ دستگاه خودروی مسافربری از مشهد خارج می شود که این تعداد در پایان ماه صفر به حدود سه هزار و ۸۰۰ دستگاه افزایش می یابد.

وی به فعالیت ۳۳ راهدارخانه در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: ۱۳ راهدارخانه از این تعداد در ورودیهای مشهد آماده پذیرایی از زائران پیاده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص انتقال زائران اربعین حسینی به کشور نیز گفت: اربعین پارسال ۴۸۶ دستگاه اتوبوس از خراسان به مرز مهران اعزام شد که این رقم امسال به هزار و ۲۵ دستگاه افزایش یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.