مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی از کشف جسد یک کوهنورد در ارتفاعات دارآباد خبر داد و گفت: جسد مرد کوهنورد با حضور بازپرس کشیک قتل پایتخت برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف جسد مرد کوهنورد در ارتفاعات دارآباد/ آغاز تحقیقات پلیسی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، ساعت ۸ صبح امروز یک گروه کوهنوردی که قصد عزیمت به ارتفاعات دارآباد را داشتند در میانه راه متوجه وجودد یک جسد در داخل دره در میانه راه شدند.

با مشاهده جسد یخ زده مرد جوان بلافاصله موضوع به اطلاع پلیس کوهستان رسید. با اعلام این خبر اکیپی از ماموران پلیس کوهستان در محل حادثه حاضر شده و جسد یخ زده مرد جوانی را که در داخل یک دره روی پل عبوری افتاده بود را مشاهده کردند و موضوع کشف جسد به بازپرس شعبه شش کشیک اعلام شد.

بازپرس مدیر روستا به همراه تیم بررسی صحنه جرم با حضور در محل حادثه تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه را در دستکر کار قرار دادند با بیرون آوردن جسد از داخل دره مشخص شد جسد کشف شده متعلق به مردی ۳۷ ساله با هویت حمید است که برای کوهنوردی از خانه خارج شده است. 

بررسی های اولیه نشان می داد که وی در حال عبور از روی پلی که روی دره قرار دارد به دلیل لیز بودن سطح پل به پایین سقوط کرده و در سرمای هوای کوهستان دجار یخزدگی شده است.

به دستور بازپرس مدیر روستا جسد نرد کوهنورد برای بررسی نهایی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و اکیپی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور دارند تا علت مرگ مرد جوان را بررسی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.