قم- مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در شب شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امشب در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

مسجد جمکران میزبان خانواده شهدای مدافع حرم می شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران  در این رابطه گفت: در این مراسم از ۱۱ خانواده شهید مدافع حرم که شهدایشان در ماه‌های محرم و صفر به شهادت رسیدند به صورت خاص تکریم و قدردانی خواهد شد.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی اظهارداشت:وظیفه ما در قبال شهدای مدافعان حرم این است که یاد آنان را زنده نگه داشته و خانواده‌های این عزیزان را به عنوان الگو و شاخص معرفی کنیم.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران بیان داشت: با رایزنی هایی که صورت گرفته ساعت ۲۰ و سی دقیقه امشب همراه با مراسم دعای توسل، مراسمی جهت تکریم خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا پیکر پاک دو نفر از شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون به نام های مسرت حسین حسینی و سید عباس نقوی در روز اربعین با حضور گسترده، پر شور و با شکوه عزاداران حسینی به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع شد و عزاداران در این مراسم بار دیگر با امام عصر (ع) پیمانی دوباره بستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.