مشهد- معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از توزیع ۱۱۰ هزار وعده غذای متبرک میان زائران به ویژه زائران پیاده حضرت رضا(ع) خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار است که در دهه پایانی ماه صفر غذای متبرک حضرت امام رضا (ع) به صورت گسترده بین زائران توزیع می شود.

زائران پیاده بارگاه منور رضوی میهمان خوان کریمانه حضرت رضا(ع) می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سید خلیل منبتی با اعلام این خبر افزود: از شامگاه یکشنبه توزیع غذای متبرک در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در ایستگاه های استقبال از زائران رضوی بین راهی، داخل و مبادی ورودی شهر و مهمانسرای حضرت رضا(ع) در حرم مطهر آغاز شده و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه می یابد.

وی بیان کرد:‌ همچنین از یکشنبه هفته جاری روزانه چهار هزار فیش غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام توسط خادمان بارگاه منور رضوی در فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری بین زائران توزیع می شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی نیز از یکشنبه شب گذشته تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در وعده های صبحانه، ناهار و شام هر وعده تا ۱۰ هزار غذای متبرک بین زائران توزیع شده است.

وی اظهار کرد: همچنین به دستور تولیت آستان قدس رضوی به مدت سه شب در حسینیه حضرت امام رضا (ع) برای افرادی که در آیین سوگواری ایام پایانی ماه صفر شرکت می کنند، غذای متبرک توزیع می شود.

منبتی گفت: آستان قدس رضوی همچنین به ایستگاه های استقبال از زائرین جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی که در پذیرایی از زائر با کمبود امکانات مواجه می شوند یا اماکنی که برای اسکان زائران پیاده در داخل شهر پیش بینی شده و اغلب امکان پخت غذا ندارند، غذای متبرک ارسال می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.