سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون اعلام کرد، مشکل فسخ قرارداد این فدراسیون با جیووا از سوی کفاشیان و محمد درخشان برطرف خواهد شد.

عابدینی توپ را به زمین کفاشیان و درخشان انداخت!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، امیر عابدینی در گفت‌وگویی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مهدی تاج به همراه ساکت و اسلامیان هفته آینده راهی آلمان می‌شوند تا مذاکراتی را با مسئولان شرکت آدیداس انجام دهند. ان‌شاءالله قراردادی بین طرفین به شکلی که منافع فوتبال ایران در آن دیده شود، امضا خواهد شد. البته گروه ما نیز در منطقه آسیا از طرف من کار خودش را انجام می‌داد و ممکن است در این موضوع تداخلی نیز به وجود بیاید، اما اولویت با جایی هست که رئیس فدراسیون در آن حضور دارد.

وی در مورد اینکه مشکلات قرارداد با جیووا به کجا رسید، گفت: کفاشیان اصرار داشت خودش این موضوع را حل کند و بنده نیز موافق این موضوع بودم. کفاشیان و درخشان خودشان این قرارداد را منعقد کرده بودند و قرار شد خودشان مشکل را حل کنند. در این زمینه تاج نیز به آنها مأموریت داده است.

عابدینی در پایان گفت: در خصوص بلیت‌ فروشی و قرارداد امضا شده بین فدراسیون فوتبال و شرکت برهان مبین هوشمند، قرار شد کفاشیان که در زمان وی این قرارداد منعقد شده بود را حل و فصل کند.

انتهای پیام/ا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.