نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح و بازنگری در قوانین می توان نقص مقررات و قوانین در حوزه امور اراضی کشور را در مجلس برطرف و آنها را کارآمد کرد.

قوانین امور اراضی در مجلس قابل رسیدگی و بازنگری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سیده حمیده زرآبادی پور در جلسه با مدیران امور اراضی استان قزوین که روز سه شنبه با حضور علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: اجرای طرح کاداستر که هدف اصلی آن مشخص شدن مالکیت اراضی کشاورزی است بصورت مستند می تواند برای توسعه در بخش های مختلف استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح و مشخص شدن وضعیت مالکیت اراضی کشاورزی از پرونده های قضایی در این زمینه بشدت کاسته خواهد شد.

زرآبادی تصریح کرد: استان قزوین نسبت به سایر استانها در جایگاه خوبی در اجرای این طرح قرار دارد  که می تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق کشور باشد.

وی برلزوم اهمیت تبیین اجرای طرح کاداستر برای سایر دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: استفاده از اطلاعات طرح کاداستر سایر دستگاهها نیز برای تسهیل در امور و حل مشکلات مردم ضروری است.

زرآبادی یادآورشد: بخشی از قوانین امور اراضی که نقص دارد باید از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری و حل و فصل شود.

وی اظهارداشت: برای حل مشکل اعتبار بخش کشاورزی نیازمند همکاری و هماهنگی مدیریت برنامه ریزی کشور هستیم که باید نسبت به تامین ردیف بودجه بخش کشاورزی و اراضی همکاری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.