سرمربی لیورپول تیمش را شایسته صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس دانست و از عملکرد شاگردانش راضی است.

واکنش سرمربی لیورپول بعد از صعود به نیمه نهایی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس در آنفیلد از لیدز پذیرایی کرد و توانست با دو گل به پیروزی برسد تا به نیمه نهایی راه پیدا کند.

یورگن کلوپ از صعود تیمش به نهایی خوشحال است و تاکید کرد که این صعود با شایستگی به دست آمد.

سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری بعد از بازی گفت: چند تغییر در ترکیب تیم به وجود آوردیم و خوشبختانه این تغییرات به خوبی جواب داد. باید اعتراف کنم که لیدز تیم خوبی است و عملکرد درخشانی برابر ما داشت. آنها حتی این شانس را داشتند که برابر لیورپول به پیروزی برسند.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد: بازی نوآوری زیادی نداشت، با این حال چند حرکت خوب داشتیم و براین باور هستم که شایسته پیروزی بودیم و در نهایت عدالت اجرا شد. در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کردیم. فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر رسانیم. درست است که به سختی پیروز بازی شدیم اما مهم صعود کردن به نیمه نهایی بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

لیورپول برای سومین سال پیاپی است که به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس راه پیدا می‌کند. مرحله رفت نیمه نهایی ۱۰ و ۱۱ ژانویه و دیدارهای برگشت هم ۲۴ و ۲۵ همان ماه برگزار خواهد شد.

هال سیتی دیگر تیمی است که به نیمه نهایی راه پیدا کرده است و از بین چهار تیم آرسنال، ساوتهمپتون، منچستر یونایتد و وستهام هم دو تیم دیگر باید به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.