تبریز - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیگیری و به نتیجه رساندن تصادف تلخ قطار تبریز – مشهد یک موضوع حیثیتی برای دولت است و با قاطعیت تمام پیگیری می شود.

پیگیری حادثه قطار تبریز موضوعی حیثیتی برای دولت است

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی ‌زاده هاشمی قبل از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه قطار تبریز در میدان شهدای این شهر اظهار داشت: با افرادی که در زمینه امدادرسانی، راه آهن و اورژانس در این حادثه تلخ کوتاهی کردند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیئتی برای تحقیق در این مورد از طرف دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه تشکیل شده است، ابراز داشت: پیگیری و به نتیجه رساندن تصادف تلخ قطار تبریز – مشهد یک موضوع حیثیتی برای دولت است و با قاطعیت تمام پیگیری می شود.

وزیر بهداشت سپس با تاکید بر اینکه راز تشییع پیکر زائران آقا امام رضا(ع) در همراهی تبریزی ها و مردم آذربایجان با اهل بیت(ع) است، افزود: اجر این مسافران و زائران امام رضا(ع) با خداوند است و جایگاه رفیعی دارند و امیدواریم با اولیاءالله محشور شوند و ما را نیز شفاعت کنند.

گفتنی است دو وزیر و دو معاون رئیس‌ جمهور به نمایندگی از دولت برای شرکت در تشییع پیکر جان ‌باختگان حادثه قطار تبریز مشهد شرکت کرده اند.

سیدحسن قاضی ‌زاده هاشمی، عباس آخوندی، شهیندخت مولاوردی و جمشید انصاری صبح امروز وارد تبریز شدند. تعداد زیادی از شهروندان تبریزی در این مراسم که در میدان شهدا تبریز برگزار می شود، حضور دارند.

مردم با سینه‌ زنی و دادن ندای یا امام حسین(ع) و یا امام رضا(ع) شور و حال خاصی را به این برنامه بخشیده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.