فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: مسئولان نسبت به تهاجم فرهنگی هوشیار باشند و از اشاعه تفکر غربی در جامعه جلوگیری کنند.

مسئولان از اشاعه تفکر غربی در جامعه جلوگیری کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار محمد زارعی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه هفته بسیج و شام غریبان شهادت امام رضا (ع) که در حسینیه سیدالشهدا شهرستان فردیس برگزار شد، اظهار کرد: امروز در شهرستان فردیس عطر شهادت پیچید و با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان پیکر مطهر دو شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به سنگ‌اندازی دشمنان و نظام سلطه، افزود: حضور جوانان و نوجوانان درصحنه‌های مختلف ازجمله انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی پرشور بود.

زارعی با تأکید بر اینکه جوانان ما باید در مقابل توطئه‌های نظام سلطه هوشیار باشند، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار به این نتیجه رسیده است که حمله نظامی به ایران نتیجه‌ای برایش ندارد.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس بابیان اینکه نظام سلطه و استکبار جهانی جنگ نرم را به راه انداخته است، گفت: مسئولان باید نسبت به تهاجمات فرهنگی و اشاعه تفکر غربی هوشیار باشند.

وی با اشاره به جریانات سیاسی اخیر، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان اجرایی کشور مدعی هستند حل مشکلات کم‌آبی کشور درگرو مذاکرات و ارتباط گرفتن با آمریکا است درحالی‌که تفکر انقلابی مخالف این ادعا است.

زارعی در بخش دیگری به تأثیر ماه محرم و صفر و همچنین فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: هدف سید سالار شهیدان از قیام عاشورا نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه بود این مهم باید سرمشقی برای مسئولان باشد.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با تأکید بر اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته در جامعه تقویت شود، گفت: اگر ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه تقویت نشود باید شاهد حضور داعشی ها و مستکبران در کشور باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.