ساری- رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سازمان تعاون روستایی از فردا پرتقال های درجه سه باغداران مازندرانی را به ازای کیلویی ۵۵۰ تومان خریداری می کند.

پرتقال درجه سه باغداران از فردا خریداری می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، حیدرپور افزود: اتحادیه تعاون روستایی شهرهای ساری، نکا و میاندورود کار خرید پرتقال های درجه سه و ضایعاتی باغداران را برعهده دارند.

وی اضافه نمود: باغداران با مراجعه به این اتحادیه ها و بستن قرارداد و برآورد کارشناسان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی می توانند پرتقال های خود را به این مراکز تحویل دهند و کشاورزان شهرهای دیگر استان هم در صورت داشتن پرتقال های درجه سه می توانند به اتحادیه تعاون روستایی شهرهای خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به وجود ۹ واحد صنایع تبدیلی فعال و نیمه فعال در استان، تصریح کرد: با دو کارخانه ها در شهرهای رامسر و تنکابن قرارداد بسته شد تا پرتقال های درجه سه کشاورزان مازندرانی را تحویل بگیرند.

حیدرپور درباره خرید پرتقال شب عید از کشاورزان گفت: سازمان تعاون روستایی متولی خرید پرتقال شب عید از هفته آینده کار خرید را با همکاری اتحادیه باغداران و سورتینگ داران با سرعت بیشتری آغاز می کند.

وی یادآور شد: قیمت خرید پرتقال شب عید به صورت توافقی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.