کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امیدواریم جامعه به مرحله ای از رشد و کمال برسد که همه در چارچوب قانون به یکدیگر و افکار هم احترام بگذاریم.

باید از مسایل تنش زا و حساسیت آور جلوگیری کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید یحیی جعفری روز دوشنبه ۱۵ آذر در دیدار علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از اینکه سفر وی به کرمان با خیر و خوبی برای استان همراه باشد افزود: شما فرزند شخصیتی بزرگ و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هستید و مسائل مختلف از سوی شما مدیریت خواهد شد.

وی بیان کرد: اول آنکه از طرح مسائل تنش زا و حساسیت زا جلوگیری شود و سخنانی نشود که جو و آرامش جامعه را مخدوش کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت مشورت از نگاه پیامبر اکرم (ص) گفت: اگر انسان اهل فکر باشد نتیجه خوبی می گیرد و هیچ پشتیبانی بالاتر از مشورت با اهلش نیست.

وی ادامه داد: در مسائل سیاسی باید با سیاسیون، در مسائل نظامی باید با نظامی ها و در مسائل عبادی باید با علما مشورت کرد زیرا مشورت یک سنت و سفارش پیامبر اکرم (ص) است.

آیت الله جعفری افزود: نگاه ما به ولایت فقیه همان دیدگاه امام راحل است که آن را معنا کردند و رهبر معظم انقلاب نیز به اجمال درباره آن سخن گفته اند و خداوند توفیق دهد که به تکلیف الهی خود عمل کنیم.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با امام جمعه کرمان بر لزوم حفظ وحدت و آرامش جامعه در شرایط کنونی تاکید کرد.

علی مطهری همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام در محل موزه دفاع مقدس کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مطهری دوشنبه وارد کرمان شد در در فرودگاه بین المللی این شهر مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار کرمان، جانشین فرمانده انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، مشاور استاندار در امور روابط عمومی و اطلاع رسانی و جمعی از فعالان تشکل های دانشجویی و سیاسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.