دبیر فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی از بین گزینه‌های موجود گفت: بررسی و مذاکرات در حال انجام است و سرمربی تا اوایل هفته آینده معرفی خواهد شد.

زمان معرفی سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، محمود افشار دوست با بیان اینکه طولانی شدن زمان انتخاب سرمربی به بررسی دقیق و جامع گزینه ها مربوط می شود گفت: ما همچنان در حال بررسی شرایط گزینه ها هستیم و باید با دقت و جمع بندی نهایی به یک انتخاب اصلح و مطلوب برسیم.

وی افزود: طبیعتا بررسی پیشنهادات از سوی ما و گزینه های موجود کمی زمان بر است و هیچگاه طرفین نمی توانند به محض شنیدن پیشنهاد طرف مقابل به آن پاسخ منفی یا مثبت دهند. به هر حال ما نیز در حال چانه زنی و جمع بندی های نهایی هستیم و تا اوایل هفته آینده کار را به اتمام می رسانیم.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: گزینه های ما همچنان وقت خواستند تا به پیشنهادات ما بیشتر فکر کرده و با دقت نظر کافی به ما پاسخ دهند.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که این همه حساسیت و بررسی همه جانبه برای چیست، گفت: بدیهی است که ما باید به هدف بزرگی همچون المپیک ۲۰۲۰ بیاندیشیم و همین موضوع ما را به سمت و سوی دقت نظر و حساسیت بیشتری برای انتخاب سرمربی سوق داده است. در نتیجه اگر تاخیری بوجود آمده باید بدانید که به دلیل تحقیق و کنکاش بیشتر ما تا رسیدن به بهترین و کارآمدترین انتخاب است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.