پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منچستریونایتد می تواند در رقابت های این فصل لیگ برتر در بین ۴ تیم بالای جدول قرار بگیرد.

اظهار نظر گواردیولا درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یونایتد

به گزارش قدس آنلاین، منچستریونایتد در سه دیدار اخیرش در رقابت های لیگ برتر به تساوی رسیده و به نظر می رسد کار دشواری برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان دارند. با تساوی این هفته مقابل اورتون، فاصله شیاطین سرخ با چلسی صدرنشین به ۱۳ امتیاز رسید. ضمن اینکه آنها ۹ امتیاز با منچسترسیتی که در رتبه چهارم جدول قرار دارد، فاصله دارند. اما گواردیولا معتقد است که تیم ژوزه مورینیو همچنان می تواند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کند.

او به خبرنگاران گفت:" با توجه به بازی های اخیرشان، بله، یونایتد می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. من دیدار آنها مقابل استوک، برنلی و یک بازی دیگر در الدترافورد را تماشا کردم. آنها در این دیدارها با فاصله شایسته پیروزی بودند. اما فوتبال همینطور است. البته که منچستریونایتد همه شرایط لازم را دار؛ کیفیت، تاریخچه، سرمربی و بازیکنان. هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی است. هرچند رسیدن آنها به قهرمانی آسان نیست اما می توانند در بین  تیم قرار بگیرند."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.