برای تشکیل گران‌ترین ترکیب فعلی دنیا به ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورو نیاز دارید!

گرانترین ترکیب دنیا را بشناسید/ یک میلیارد و صد میلیون یورو برای ارزشمندترین تیم جهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، فرانس فوتبال امروز نتایج مطالعات یک گروه تحقیقاتی را منتشر کرد و در آن به معرفی ارزشمندترین بازیکنان دنیا و اعلام قیمت آن‌ها پرداخت. در ادامه به آنالیز این لیست و معرفی گران‌قیمت ترین ترکیب کنونی دنیای فوتبال خواهیم پرداخت.

به گزارش AS، در لیست پنجاه نفره فرانس فوتبال، لیگ برتر با ۱۸ نماینده، بیش‌ترین نماینده را دارد. پس از لیگ جزیره نیز لالیگا با ۱۶ بازیکن جای می‌گیرد. اگرچه از هفت بازیکن ارزشمند دنیا، ۶ بازیکن در لالیگا بازی می کنند و تنها پوگباست که در این لیگ بازی نمی‌کند. اما از لحاظ تیمی، رئال مادرید با هشت بازیکن، بهترین تیم دنیا از این لحاظ است. آن‌ها به جز کریستیانو و بیل، مودریچ، کروس، ایسکو، هامس، واران و بنزما را نیز در این لیست دارند. پس از رئال، بایرن مونیخ و بارسلونا، هر کدام با ۵ نماینده در رده دوم قرار می‌گیرند. سه تیم انگلیسی منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی نیز هر کدام با دو نماینده در رتبه سوم جای می گیرند.

با توجه به این رده‌بندی، گران‌قیمت‌ترین ترکیب کنونی دنیا، ارزشی معادل یک میلیارد و صد میلیون یورو خواهد داشت که از نکات عجیب آن غیبت کریستیانو رونالدو در آن است که گریزمان جای او را گرفته و البته عدم حضور نماینده‌ای از فوتبال آلمان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.