رئیس جمهوری لبنان اعلام کرد که نگرانی درباره تاخیر در تشکیل دولت وجود ندارد.

میشل عون نگران تاخیر در تشکیل دولت لبنان نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان با بیان این که هیچ هراس و نگرانی از تاخیر در تشکیل دولت وجود ندارد، اظهار امیدواری کرد که دولت به زودی تشکیل شود تا "اهدافی که مشخص کرده بودند، در راس آنها مبارزه با فسادی که توانایی‌های دولت را به تحلیل می‌برد، محقق شود".

وی بر "ادامه نبرد با کسانی که به بحران‌سازی‌های سیاسی می‌پردازند تا افکار عمومی را تغییر دهند و افکار عمومی را به سمت مخالفت با ایده‌ها و اقدامات آنها سوق دهند"، تاکید کرد.

عون اظهار امیدواری کرد: روزهای آتی روزهای روشنی باشد و ما بتوانیم اوضاع را بهتر کرده و نتایج منفی را از بین ببریم و کشور را به سمت جلو به پیش رانیم.

از سوی دیگر، جبران باسیل، رئیس جریان آزاد ملی و وزیر خارجه دولت موقت در کنفرانس خبری گفت که رابطه این جریان با حزب الله از جمله اصول است و این روابط مستحکم‌تر از هر زمان دیگری است چراکه این رابطه مستلزم صداقت، پایبندی، جانفشانی و تلاش است و اختلافات میان شیعیان و مسیحیان نه در حال حاضر و نه در آینده رخ نخواهد داد.

همچنین سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان گفت: ملت یکپارچه در مقابل هر گونه تجاوز به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان می‌توانند پیروز شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.