اراک: نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اراک،خنداب و کمیجان گفت: متاسفانه مقوله فرهنگ که بخش جدانشدنی از زندگی است است در جامعه ما مظلوم واقع شده است.

مقوله فرهنگ در جامعه مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبر کریمی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ظهر امروز در آیین اختتامیه  نخستین جشنواره ملی عکس من و شهر، زشت و زیبا و دومین جشنواره ملی کاریکاتور شهر+من با اشاره به اساس مفهوم واژه "فرهنگ" اظهار داشت: فرهنگ وجه تماییر انسان با سایر موجودات است و آدمی بیشتر از هر موضوعی در زندگی خود باید به این مقوله اهمیت دهد.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما مقوله فرهنگ مظلوم واقع شده است و اهمیت چندانی به آن داده نمی‌شود و نسبت به موضعات دیگر کمتر مورد عنایت قرار گرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان با اشاره به رابطه هنرمندان و سایر مردم جامعه گفت: هنرمندان باید فعالیت ها و آثار خود را بر اساس مطالبات مردم و نیازهای اجتماعی برنامه ریزی کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به فرهنگ و هنر تنها نباید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داشت بلکه سایر دستگاه ها از جمله شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر نیز باید این اداره را یاری کنند.

وی با اشاره به وظیفه تاکید شده از سوی مقام معظم رهبری به دستگاه‌ها در رابطه با مقوله فرهنگ گفت: متولیان ادارات و دستگاه‌ها در راستای فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت دادن به مقوله فرهنگ در جامعه موظفند که عنایت بیشتری به این زمینه داشته باشند زیرا که فرهنگ بخش جدانشدنی از زندگی انسان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.