اردبیل- نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت در بخش اقتصاد و اشتغال باتوجه به انتظارات و مطالبات مردم در کشور مطلوب نیست.

دولت اقدام مؤثری برای بهبود فضای کسب و کار  نداشته است

به گزارش قدس آنلاین، میرحمایت میرزاده اظهار داشت با اشاره به مطلوب نبودن اقدمات انجام شده دولت یازدهم در رابطه با اشتغال و اقتصاد گفت: باتوجه به انتظارات و مطالباتی که مردم از این حوزه دارند اقداماتی تاثیرگذار از سوی دولت برای بهبود فضای کسب و کار انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه پویایی اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت مردان است افزود: در این زمینه متاسفانه دولت هم‌اکنون با کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و نتوانسته دغدغه و نگرانیهای مردم را برطرف سازد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهبود فضای کسب و کار و پویایی اقتصاد در کشور منوط به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و دولت به تنهایی نمی‌تواند وضعیت فعلی اقتصاد کشور را بهبود بخشد و علی‌رغم اینکه اقداماتی انجام داده ولی در روند اقتصاد کشور آنچنان موثر نبوده است.

میرزاده با بیان اینکه متاسفانه توزیع اعتبارات در کشور ناعادلانه بوده است گفت: این اعتبارات براساس شاخصه علمی استاندارد توزیع نمی‌شود و با لابی‌گریها و رایزنیهایی که توسط افرادی انجام می‌شود بودجه ها در کشور توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: با توزیع اعتباراتی که هم‌اکنون در شرایط فعلی وجود دارد روز به روز مناطق محروم محروم‌تر و مناطق مرفه مرفه‌تر می‌شوند که این امر یک ظلم بزرگ برای مناطق محروم است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه شهرستان گرمی مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته است و هم‌اکنون این شهرستان از نبود سرمایه‌گذاریها و اعتبارات رنج می‌برد و باوجود پیگیریها و رایزنیهای انجام شده با دولت‌مردان و مسئولان ارشد کشور هنوز اقداماتی تاثیرگذار در منطقه انجام نشده است.

میرزاده از جذب چند سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای پروژه گردشگری گیلارلوی گرمی خبر داد و افزود: بخش کشاورزی این پروژه بسیار خوب بوده است ولی در روند گردشگری مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات برطرف شود.

وی اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ‌التحصیل نیست و باید همگان از اقشار مختلف مردم، دهیاران، شوراها، کشاورزان برای ایجاد اشتغال تلاش کنند که مشکارکت مردمی برای توسعه اشتغال می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.