تماشاگران دیدار استقلال و تراکتورسازی در بحث حاشیه ای سنگ تمام گذاشتند و با شلغم و پرتقال از بازیکنان دو تیم پذیرایی کردند!

پذیرایی از بازیکنان استقلال و تراکتوسازی با شلغم و پرتقال!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایران پوریان مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی درباره حواشی بازی با استقلال و پرتاب اشیا توسط تماشاگران به داخل زمین گفت: من زیادی دوست ندارم درباره حواشی حرف بزنم؛ به هر حال هواداران استقلال یک پرتقال هم به سمت ما پرتاب کردند. بعد از گل دومی که زدیم، یک شلغم هم به سمت کمک داور پرتاب شد. در این باره مسئولان کمیته انضباطی و باشگاه باید نظر بدهند. هرچه بود، خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و 3 امتیاز را مال خود کنیم.

وی افزود: از هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم. عزیزانی که همواره در کنار بودند و برای موفقیت مان تلاش می کنند. از آنها ممنونم که در آزادی نیز تنهایمان نگذاشتند. امیدوارم امسال با کسب نتایج مطلوب جواب اعتماد  محبت این عزیزان را بدهیم و بتوانیم قدمی کوچک برایشان برداریم.

مدافع تراکتورسازی درباره دعوت نشدنش به تیم ملی هم گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی فوتبال است و من هم استثنا نیستم. وظیفه من این است که خوب کار کنم و امیدوارم سرمربی تیم ملی مرا ببیند و دعوتم کند. در این باره تصمیم گیرنده کی روش است و من هم به تصمیم او احترام می گذارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.