یک منبع امنیتی آگاه تاکید کرد که بر خلاف ادعای تلویزیون دولتی عراق مبنی بر ترور یکی از نمایندگان پارلمان این کشور، وی در نتیجه واژگونی خودرو جان خود را از دست داده است.

واژگونی خودرو جان یکی از نمایندگان پارلمان عراق را گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شفقنا، یک منبع آگاه در پلیس استان ذی قار در جنوب عراق بعد از ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد که «عبدالعظیم العجمان»، یکی از نمایندگان استان مرزی بصره در پارلمان این کشور در جریان تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور در گفت و گو با السومریه نیوز تاکید کرد که خبر ترور این نماینده پارلمان عراق بی پایه و اساس است و واژگونی خودرو عامل مرگ وی بوده است.

به گفته این منبع که خواسته نامش فاش نشود، واژگونی خودروی حامل العجمان که یکی از نمایندگان «حزب اسلامی» از احزاب سنی عراق در پارلمان این کشور به شمار می آید، کشته شدن یکی از محافظان شخصی وی و زخمی شدن دو تن دیگر را نیز به دنبال داشته است.

این در حالی است که پیشتر تلویزیون دولتی عراق (العراقیه) مدعی شده بود که این نماینده سنی استان بصره در پارلمان این کشور در جریان حمله افراد مسلح به کاروان خودروهای حامل وی هنگام عبور از جاده ارتباطی میان شهرهای «الناصریه» و «البطحاء» در استان ذی قار و در مسیر بغداد به بصره، جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.