رئیس فراکسیون کار مجلس گفت: امروز که در کشور بیش از هفت میلیون بیکار تحصیلکرده داریم، نیاز است مسولان تمام توان خود را برای حل مشکل تولیدکنندگان و کارآفرینان بکار گیرند.

قوانین کارآفرینی درست اجرا نمی‌شوند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا بادامچی در بازدید از سومین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته گفت: امروز که در کشور بیش از هفت میلیون بیکار تحصیلکرده داریم، نیاز است  مسولان کشور تمام توان خود را برای حل مشکل تولیدکنندگان و کارآفرینان به کار گیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این که صنعت چرم صنعتی ریشه دار در کشور است افزود: ما نباید اجازه دهیم صنایع بومی به راحتی از بین بروند چرا که این صنایع در صورت حل مشکلاتشان، میتوانند نقش بزرگی را در حل مشکل بیکاری و به تبع آن مشکلات اجتماعی ایفا کنند.

بادامچی با اظهار تاسف از اجرا نشدن قوانین در حوزه اشتغال و کارآفرینی افزود: با وجود اینکه در قوانین موجود نقص و کمبود دیده میشود اما شاهد آن هستیم که حتی این قوانین نیز به صورت درست اجرا نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بحث شده را در فراکسیون کار و کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری خواهد نمود، اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مجلس و دولت بتوانند مشکلات را حل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.