فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگیری شرور تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

شرور فراری در رودبارجنوب دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادعلی قزلباش گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شرور و قاچاقچی مسلح و فراری که بعد از درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان میناب تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب و پلیس استان هرمزگان بوده وارد حوزه استحفاظی شهرستان رودبارجنوب شده، پلیس این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و آگاهی رودبارجنوب، با انجام یکسری کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی از وضعیت مخفیگاه و پوشش راه های احتمالی فرار این متهم در نهایت نامبرده را در پی یک عملیات مقتدرانه و منسجم پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ قزلباش تصریح کرد: این متهم سابقه دار و فراری به علت سوابق کیفری از قبیل قاچاق مسلحانه ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، درگیری مسلحانه با پلیس و مجروح ساختن یک نفر از پرسنل وظیفه شهرستان میناب و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان تحت تعقیب بود.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان ضمن تقدیر از همراهی خوب مردمی در دستگیری این شرور تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پلید خود دست یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.