تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر با گلزنی مدافع خود در آخرین لحظات به ۳ امتیاز دست پیدا کرد.

پیروزی رئال مادرید مقابل لاکرونیا/ سرخیو راموس کابوس وقت‌های اضافه

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال رئال مادرید و دیپورتیوو لاکرونیا شنبه شب در چارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر هم صف آرایی کردند که در پایان شاگردان زیدان ۳ بر ۲ برنده شدند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ بازی، آلوارو موراتا برای رئال مادرید گلزنی کرد. در ادامه تیم دپورتیوو دو بار توسط خوزلو در دقایق ۶۳ و ۶۵ به گل دست یافت.

زیدان سرمربی رئال مادرید تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد و رئالی ها در دقیقه ۸۴ توسط مارسلو دیاز به گل رسیدند. این بازیکن در دقیقه ۷۲ بجای ایسکو وارد بازی شده بود. در حالی که بازی رو به پایان بود سرخیو راموس در دقیقه ۹۲ گل سوم رئال را به ثمر رساند. او حالا به کابوس حریفان در آخرین لحظات تبدیل شده است.

این برد در حالی بدست آمد که زیدان به کریستیانو رونالدو استراحت داده بود. او از جایگاه ویژه ورزشگاه بازی را تماشا کرد. بنزما، مودریچ، مارسلو و کارواخال هم در ترکیب تیم حضور نداشتند و گرث بیل نیز بخاطر مصدومیت تا مدتها شرایط بازی نخواهد داشت.

رئال مادرید با این برد خانگی ۳۷ امتیازی شد و در صدر جدول لالیگا جایگاه خود را مستحکم تر کرد. تیم بارسلونا با ۳۱ امتیاز در تعقیب این تیم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.