شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر کجا وحدت باشد پیروزی در پی خواهد داشت و هر جایی که تفرقه باشد، کارها با شکست روبرو می شود.

وحدت رمز پیروزی است

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در دیدار مردمی شهرستان بن و در مسجد جامع این شهر گفت: هر کجا وحدت باشد پیروزی در پی خواهد داشت و هر جایی که تفرقه باشد، کارها با شکست روبرو می شود.

سلیمانی دشتکی افزود: مردم ایران در چندین زمینه وحدت نظر و همدلی داشته اند که ازجمله می توان به مبارزات طولانی برای پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس که منجر به پیروزی شد که در طول تاریخ ایران بی سابقه بود و وحدت در طول محور ولایت امر اشاره کرد.

وی با اشاره به این که وحدت نظر در مبارزه با استکبار وجود دارد، تصریح کرد: در بسیاری از موارد به جای نگاه ها و مشت های گره کرده بر علیه استکبار، همدیگر را نشانه گرفته ایم.

وی در خصوص زیرساخت ها و پروژه های عمرانی گفت: بزرگراه های استان در آغاز دولت ۱۱۰ کیلومتر اما تا عید شاهد ۳۱۰ کیلومتری بزرگراه ها هستیم و با وحدت کار در توسعه کشور تورم ۴۰ درصدی، اکنون به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: جمع شهر ها و روستا هایی که با تانکر آب شرب خود را تأمین می کنند را از ۲۲۰ به ۵۴ روستا و بهره مندی گاز شهر ها و روستا های استان را از ۵/۸۳ درصد به  ۵/۹۴ درصد رسانده ایم.

وی رشد اعتبارات را در سه سال قبل نسبت به سه سال مشابه قبلی دو و نیم برابر اعلام کرد.

وی در خصوص ایجاد اشتغال افزود:طی این سه سال ۳۸۰۰۰ شغل جدید ایجاد و ۲۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح گردیده است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ۵۰ کارخانه تعطیل یا نیمه تعطیل و پروژه هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته اند  با ۲۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات راه اندازی شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این که ۷۱۰۰ هکتار زمین برای کشت گیاهان دارویی، گل محمدی و کشت در مناطق شیب دار اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: برای رفع ممنوعیت کشت اراضی در مناطق حفاظت شده تقاضای جابه جایی می کنیم و کسانی که سند مالکیت دارند صاحب زمین خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.