عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه هنوز اعضای هیأت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تعیین نشدند، گفت: اطمینان می‌دهیم اعضای تحقیق و تفحص از این صندوق، کار خود را در چارچوب قانون انجام می‌دهند.

هنوز اعضای هیأت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تعیین نشدند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان توسط رئیس مجلس خبر داد و اظهار داشت: قرار بر این بود در این هفته جلسه‌ای تشکیل شود که به هفته بعد موکول شد و در آن جلسه هیأت رئیسه تعیین و کار آغاز می‌شود.

وی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: انتخاب مدیرعامل در حوزه اختیارات وزیر آموزش و پرورش و هیأت مدیره است و اعضای تحقیق و تفحص از این صندوق کار خود را در چارچوب قانون انجام می‌دهند و اگر این انتصاب مغایر با قانون باشد، در دستور کار کمیته تحقیق و تفحص از این صندوق قرار خواهد گرفت.

عباسی با بیان اینکه از زمانی که مسئله سوءاستفاده در صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شده بود، باید سریع فردی به عنوان مسئول جدید معرفی می‌شد تا این صندوق از بلاتکلیفی خارج شود، تصریح کرد: تلاش می‌شود اگر تخلفاتی انجام گرفته باشد، با مستندات روشن به سمع و نظر نمایندگان مجلس، مردم و فرهنگیان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.