۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 482619

سرمربی آلمانی لیورپول از نتیجه دیدار برابر وستهام راضی نیست و به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت.

یورگن کلوپ هم به جمع معترضان داوری پیوست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو امتیاز حساس را از دست داد.

قرمزپوشان آنفیلد که در ورزشگاه خانگی خود از وستهام پذیرایی کردند با تساوی دو بر دو متوقف شدند تا دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

یورگن کلوپ اصلا از نتیجه بازی راضی نیست. او در نشست خبری بعد از بازی بدشانسی را علت توقف تیمش دانست و به انتقاد از عملکرد داور پرداخت.

به نقل از ایسنا، سرمربی لیورپول گفت: تساوی شوک بزرگی برای ما بود. بدشانس بودیم. می توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را به دست آوریم. در نیمه نخست تنها به حمله کردن و کسب پیروزی فکر می کردیم. در نیمه دوم هم هر آنچه که در توان داشتیم به کار گرفتیم تا به دروازه وستهام برسیم. متاسفانه فرصت های زیادی را از دست دادیم و خوش شانس نبودیم.

کلوپ درباره عملکرد داور گفت: داوری بازی دو پنالتی به سود ما نگرفت. او می‌توانست بهتر از این کار کند. درست است که گل دوم ما روی اشتباه دروازه‌بان وستهام به ثمر رسید اما باید بگویم که شایستگی بیشتری داشتیم. تساوی نه نتیجه خوبی برای ما است و نه بد.

سرمربی لیورپول در پایان سخنان خود درباره عملکرد سنگربان تیمش گفت: کاریوس روی گل پایت اشتباه نکرد چرا که این بازیکن فرانسوی ضربه بسیار خوبی به توپ زد.

با این تساوی اختلاف لیورپول با چلسی صدرنشین به ۹ امتیاز افزایش پیدا کرد. لیورپول با ۳۱ امتیاز در رده سوم جای دارد این درحالی است که چلسی با ۳۷ امتیاز صدرنشین است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.