مشهد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به موقوفه جمعی حضرت زهرا(س) در میدان شهدا مشهد گفت: مردم متدین با پرداخت ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر سهم می توانند به جمع واقفان موقوفه حضرت الزهرا(س) بپیوندند.

سهام موقوفه مشارکتی حضرت زهرا(س) در مشهد مقدس عرضه شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد احمد زاده اظهار کرد: این موقوفه در میدان شهدا مشهد در ابتدای خیابان صاحب الزمان واقع شده و به ۳۰۰ هزار سهم ۵۰۰ هزار ریالی تقسیم شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: با بالا بردن سطح آگاهی مردم نسبت به احکام و مسائل شرعی وقف، حقوق موقوفات محقق می شود.

وی گفت: از ابتدای امسال هزار و ۴۴۰ وقف جدید به ثبت رسیده است که استان خراسان رضوی با ثبت ۱۸۷ موقوفه، ۱۳ درصد موقوفات را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار موقوفه و ۲۵۴ بقعه متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رسیده، تصریح کرد: ۸۵ درصد اسناد اجاره رقبات موقوفات استان بروز رسانی شده و ۶ هزار رقبه فاقد رابطه استیجاری در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه متن وقف ها توسط کارشناسان دقیق بررسی شده است، اظهار کرد: با بررسی متن وقف نامه ها بیش از ۸۰۰ نیت استخراج شد و در سامانه جامع موقوفات به ثبت رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.