مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینکه اگر فیفا علیه آنها رای خود را صادر کند به دادگاه CAS شکایت می‌کنند، گفت: ما دلایلی برای قبول نکردن این بدهی داریم.

باشگاه ملوان به دادگاه CAS شکایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رضاییان درباره حکمی که فیفا قرار است امروز در رابطه با شکایت زلاتکوفسکی صادر کند، گفت: اگر حکمی امروز صادر شود به ما مدت حدود یک ماه فرصت داده می شود تا یا مبلغ بدهی را پرداخت کنیم یا از خودمان با ارائه اسناد و مدارک در دادگاه CAS دفاع کنیم. کم کردن شش امتیاز مثل یک اهرم نیست که یک دفعه آن را بکشند و امتیاز از ما کم شود.

او ادامه داد: ما این بدهی را به هیچ عنوان قبول نداریم و می‌خواهیم به CAS اعتراض‌مان را برسانیم. دلیل‌مان هم این است که دو موضوع مختلف در این ماجرا وجود داشت؛ اول بحث مطالبات در سال اول حضور این بازیکن در ملوان و دوم عدم فسخ قرارداد و مطالبات او در سال دوم حضورش. من به خاطر اینکه در زمان رفتن زلاتکوفسکی در باشگاه حضور نداشتم از این مساله خبری ندارم ولی او باید بگوید که با اجازه چه کسی باشگاه را ترک کرده است. در آن زمان فدراسیون فوتبال حکم به این داد که دو طرف در مورد سال دوم قرارداد به توافق برسند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در ادامه با بیان اینکه این تیم در این فصل فراتر از انتظارات ظاهر شده است، بیان کرد: ما در نیم فصل اول میانگین امتیازات خوبی را جمع کردیم ولی اینکه این روند ادامه پیدا کند مستلزم این است که برای ادامه فصل تیم را تقویت کنیم. معمولا در نیم فصل دوم یکسری تیم‌ها تقویت می شوند و یکسری تیم ها از صحنه مسابقات محو می‌شوند که ما امیدواریم جزو تقویت شده ها باشیم.

رضائیان با بیان اینکه در ابتدای فصل هیچ هدفی برای انتهای مسابقات نداشتیم، اظهار کرد: صادقانه بگویم که در آن زمان ما به جایی نرسیده بودیم که بخواهیم برای کسی تعیین تکلیف کنیم. ما فقط می‌خواستیم یک نفر بیاید و مسئولیت تیم را قبول کند که خوشبختانه مایلی‌کهن این مسئولیت را پذیرفت.

او درباره وضعیت مالی این تیم، گفت: در لیگ یک اغلب تیم‌ها وضعیت مالی خوبی ندارند ولی با این حال ما توانستیم تا نیم فصل ۴۵ درصد از حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم تا از معدود باشگاه‌هایی باشیم که از این لحاظ دغدغه نداشته باشیم اگرچه ما هم مشکلات مالی خودمان را داریم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پایان گفت: از مسئولان شهر و استان درخواست دارم که در موضوع شکایت زلاتکوفسکی به ما کمک کنند. از منطقه آزاد هم می‌خواهیم که به ما در این مساله کمک کند تا این داستان ختم به خیر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.