انزلی- مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اتمام ساخت دوپست اسکله مجتمع بندری کاسپین درزمان وعده داده شده گفت: این دوپست اسکله تا پایان امسال با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

۲ پست اسکله مجتمع بندری کاسپین افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علی اکبر ترکان روز دوشنبه درحاشیه بازدید از روند ساخت پروژه مجتمع بندری کاسپین درجمع خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به تحقق وعده مدیرعامل منطقه آزاد انزلی درسفر سال گذشته رییس جمهور به گیلان، تا پانزدهم دیماه ساخت عرشه اسکله موج شکن غربی به اتمام می رسد.

وی به استفاده از تکنولوژی های روز در صنایع منطقه آزاد انزلی و همچنین خرید تجهیزات مناسب برای نوسازی تکنولوژی های قدیمی اشاره و بیان کرد:درمنطقه ازاد انزلی ۴۸واحد تولیدی و صنعتی با اصلاح و بهبود شرایط و تجهیزات صنعتی و با استفاده از فناوری های روز از راکد به فعال تبدیل شده و خط تولید برخی از واحدهای صنعتی نیز تعویض شده است.

گفتنی است مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور صبح دوشنبه جهت بازدید از روند پیشرفت پروژه های زیرساختی و عمرانی و طرح های اقتصادی وارد منطقه آزاد انزلی شد.

بازدید از پروژه احداث راه به بندر کاسپین، حضور بر مزار شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا، بازدید از چهار پروژه صنعتی تولیدی و صادراتی شهرک صنعتی انزلی ، بازدید از موج شکن غربی و روند پیشرفت اسکله های در حال ساخت مجتمع بندری کاسپین، افتتاح مجتمع بهزیستی منطقه آزاد، افتتاح نخستین خانه روستایی با محوریت گردشگری، افتتاح طرح ساماندهی و زیباسازی نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی، افتتاح استخر مرکز تفریحات دریایی و بازدیداز روند ادامه ساخت و تکمیل باغ پرندگان منطقه آزاد انزلی از برنامه های سفر ترکان به این منطقه بود.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است؛ کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.