رئیس دومین همایش ملی سبک زندگی و خانواده پایدار گفت: بحث گسترش رسانه ها و تأثیر شبکه های مجازی بر نهاد خانواده باید مورد بررسی قرار گیرد.

تأثیر شبکه‌های مجازی بر خانواده باید مطالعه شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، کرم اله دانش فرد افزود: این همایش متمرکز بر رویکردهای چشم انداز خانواده اسلامی پایدار در افق ایران ۱۴۰۴ و مقاوم سازی خانواده پایدار با محورهای اساسی است تا بتوانیم در حقیقت پایداری خانواده و راهبردها و الزامات خانواده ایرانی و اسلامی را آسیب شناسی کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه همایش امسال بر محوریت خانواده پایدار برگزار شده است، افزود: دو دسته از موضوعات؛ یک دسته از برون خانواده و یک دسته از درون خانواده مورد تأکید و تمرکز است.

دانش فرد با برشمردن موضوعات بیرون خانواده و مسایل محیطی ادامه داد: بحث گسترش رسانه ها و تأثیر شبکه های مجازی بر خانواده، فعالیت و رفتار نهادهای دینی و افراد مرجع به عنوان الگوهای اسلامی ایرانی مورد مطالعه قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از عوامل درون خانواده، شیوه های تربیتی والدین، حجم و جمعیت خانواده، تنوع در سبک زندگی و وضعیت معیشتی خانواده ها از موضوعاتی هستند که مورد تمرکز است و مقالات متعددی از سوی پژوهشگران و محققان به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

در حاشیه دومین همایش ملی سبک زندگی و خانواده پایدار، غرفه های نمایشگاهی توسط مؤسسه های مرتبط با خانواده، کودک و مادر و همچنین دو کارگاه ارتباط مؤثر در خانواده و مربیگری مهارت های زندگی برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.