بیرجند: مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه یک پنجم فرش تولیدی مددجویان کمیته امداد کشور مربوط به این استان است گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۴۴ تخته فرش به ارزش ریالی ۱۶میلیارد ریال رامددجویان زیر پوشش این نهاد بافتند.

یک پنجم فرش تولیدی مددجویان کمیته امداد کشور مربوط به خراسان جنوبی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، رضا سلم‌آبادی عصر دوشنبه در پنجمین کارگروه اشتغال استان خراسان جنوبی اظهار داشت:سال گذشته ۷۰ درصد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در استان جذب شده است.

وی افزود: در سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد استان ۳۰۸ میلیارد اعتبار از محل تسهیلات بند «ج» تبصره ۱۶ قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: ۸۰ درصد این اعتبارات به استان ابلاغ شده است و از این میزان نیز ۱۸۸ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

سلم‌آبادی تصریح کرد: در ۸ ماهه امسال ۸۰۶ طرح اشتغال به ارزش ۸۵ میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان اجرا شده است که از این تعداد ۵۳۳ طرح مربوط به خود اشتغالی بوده است.

وی خاطرنشان کرد:  امسال ۱۵۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به استان اختصاص یافته است که از این میزان تاکنون ۸۸ درصد اعتبارات به استان ابلاغ شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به ارائه آموزش‌های اشتغال به ۳ هزار و ۷۸۹ نفر از مددجویان این سازمان یادآور شد: امسال برای آموزش این افراد ۲ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال هزینه شده است.

سلم‌آبادی از معرفی  ۷۳۴ طرح به ارزش ۸۶ میلیارد ریال برای دریافت این تسهیلات به بانک‌ها خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۳ طرح به ارزش ۱۲ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۹ درصد این تسهیلات جذب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.